به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان صدرنشین به تعطیلات رفت تا دور جدید تمرینات این تیم پس از چند روز استراحت از سر گرفته شود. بازیکنان پرسپولیس در حالی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان صدرنشین به تعطیلات رفت تا دور جدید تمرینات این تیم پس از چند روز استراحت از سر گرفته شود.

بازیکنان پرسپولیس در حالی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که در بین آنها چند نفر به قرارداد مالی که در ابتدای فصل تمدید کردند اعتراض دارند. امید عالیشاه کاپیتان نخست پرسپولیس و تعدادی از هم تیمی‌هایش برای افزایش رقم قرارداد مالی خود جلساتی را با رضا درویش برگزار کردند تا مدیرعامل باشگاه را راضی به عقد متمم مالی قرارداد کنند.

درویش نیز این موضوع را با هیأت مدیره در میان گذاشت که با مخالفت اکثریت آرا روبرو شد. مشورت با بازرسان سازمان امور مالیاتی دلیل اصلی مخالفت هیأت مدیره باشگاه با چنین خواسته‌ای است و آنها مجوز افزایش مالی قراردادی مشخص را در زمان اجرای آن ندارند.

این در حالی است که گفته می‌شد مهدی عبدی به دلیل بندهای مندرج در قراردادش می‌تواند مبلغ آن را افزایش دهد که این اتفاق نیز عملی نشده است تا او نیز همچون عالیشاه مجبور به ادامه فعالیت با توجه به توافق‌های مالی از پیش تعیین شده باشد.

انتهای پیام/

منبع