سید حامد عاملی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیشترین توجه ما در دولت سیزدهم بر تکمیل زنجیره‌های تولید و تقویت نظام هماهنگ در توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی است تا حرکت تحویلی در این بخش شکل بگیرد. وی واحد تولیدی آرتا انرژی و آرتا پان را از مجموعه‌های موفق […]

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیشترین توجه ما در دولت سیزدهم بر تکمیل زنجیره‌های تولید و تقویت نظام هماهنگ در توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی است تا حرکت تحویلی در این بخش شکل بگیرد.

وی واحد تولیدی آرتا انرژی و آرتا پان را از مجموعه‌های موفق در نمین اعلام کرد و گفت: پتروشیمی آرتا پان مراحل پایانی و تکمیلی خود را سپری می کند و اوایل سال آینده با بهره‌برداری از آن امکان تولید محصولات متنوع پتروشیمی نیز به وجود می آید.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در تکمیل زنجیره تولید آرتا پان شاهد تولید نهال و چوب در منطقه خواهیم بود که کاشت چوب نیز در اولویت برنامه‌ریزی ها و هدف‌گذاری هاست.

عاملی ضرورت تأمین آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌ها را در این مجموعه صنعتی بخش خصوصی یادآور شد و افزود: سعی و تلاشمان بر این است تا در حوزه‌های مختلف زنجیره تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی را مورد حمایت قرار داده و بسترهای شکوفایی این اقدامات مؤثر را در جهت ایجاد فرصت‌های اشتغال بیشتر به وجود آوریم.

وی فعالیت چندین مجموعه صنعتی غیردولتی را در نمین و گرمی یادآور شد و خاطر نشان کرد: همچنان اولویت اصلی در استان حمایت از سرمایه‌گذاری و اهالی صنعت و تولید است تا دغدغه‌های مردم در این حوزه رفع شود.

عاملی اضافه کرد: با تشکیل جلسات مستمر شورای گفت‌وگو و تسهیل در فرآیند تولید سعی بر این است تا با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف قوانین مخل و مزاحم را برطرف و به بهبود شرایط کسب و کار کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع