حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نماد عزت، اقتدار و نماد کامل ولایت مداری است. وی با اشاره به اینکه تکریم مادران و همسران شهدا یک مسؤولیت همگانی است، گفت: […]

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نماد عزت، اقتدار و نماد کامل ولایت مداری است.

وی با اشاره به اینکه تکریم مادران و همسران شهدا یک مسؤولیت همگانی است، گفت: مادران شهدا بزرگ زنانی هستند که تربیت نسلی را بر عهده داشته‌اند که ملت ایران به آن نسل مدیون است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: امروز ایران اسلامی، به برکت خون شهدا مقتدر و سربلند است و این دستاوردها مرهون مادران است که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی با توجه به اهمیت و ضرورت حجاب و عفاف، بیان کرد: عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است زیرا بی‌عفتی و بی‌حجابی جامعه را به فساد می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود، افزود: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شخصیت والا و سیره حضرت زهرا (س) باید الگو و سرمشق انسان‌ها باشد، عنوان کرد: بانوان، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه و الگو قرار دهند و زندگانی خود را بر اساس سبک زندگانی آن بزرگوار ادامه دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: حیا، عفت، جریان شناسی، امام شناسی، صبر و ساده زیستی از جمله ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) بودند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر