سجاد مردانه راهبرد بنیاد علوی در شمالغرب کشور با تکذیب اتمام ماموریت کاری بنیاد علوی در گرمی گفت: سیاست جدید بنیاد علوی واگذاری امور به گروه‌های مردمی و جهادی بوده و بنیاد به تعهدات خود برای پیشرفت و آبادانی گرمی پایبند است.

سجاد مردانه راهبرد بنیاد علوی در شمالغرب کشور در گفتگو با آذرمغان با تکذیب خبر اتمام ماموریت کاری بنیاد علوی در شهرستان گرمی، اظهار کرد: شهرستان های گرمی و انگوت همچنان به عنوان مناطق هدف بنیاد علوی هستند و هیچ گونه برنامه ای برای خروج گرمی از لیست مناطق هدف بنیاد وجود ندارد بلکه در حال پایدار سازی نهاد و تثبیت و تعمیق خدمات هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد و سیاست کاری بنیاد علوی در سطح کشور تغییر پیدا کرده است و بنیاد علوی پیرو فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب به دنبال واگذاری امور و حل مسائل و پیشرفت مناطق هدف و ویژه به روش مردمی سازی و کانون های مردمی می باشد که گروه های مردمی و جهادی برای پیشرفت و آبادانی مناطق هدف یکی از رویکردهای جدید می باشد.

 

 

راهبر بنیاد علوی در شمالغرب کشور تصریح کرد: بنیاد علوی برای تکمیل تعهدات نیمه تمام خود در شهرستان های گرمی و انگوت که بیش از ۱۶ میلیارد تومان است پایبند می باشد و اعتبار لازم در این راستا تامین می گردد.

مردانه افزود: تاکنون بنیاد علوی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان های گرمی و انگوت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در عرصه های عمرانی و زیرساختی،ورزشی،بهداشت و درمان،فرهنگی و اجتماعی،اشتغال زایی و خدمات رسانی هزینه کرده است و این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حامد صدیقی