حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر اینکه انقلاب تمدن‌ساز ایران در طول تاریخ هیچگاه از گزند دشمنان در امان نبوده اظهار کرد: همواره سرمایه‌گذاری‌های کلان از سوی دشمن با هدف وارد کردن لطمه به بدنه فرهنگی و اجتماعی ایران انجام و این توطئه‌چینی‌ها در موعد انتخابات ایران تشدید […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر اینکه انقلاب تمدن‌ساز ایران در طول تاریخ هیچگاه از گزند دشمنان در امان نبوده اظهار کرد: همواره سرمایه‌گذاری‌های کلان از سوی دشمن با هدف وارد کردن لطمه به بدنه فرهنگی و اجتماعی ایران انجام و این توطئه‌چینی‌ها در موعد انتخابات ایران تشدید شده است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشور همیشه تاکید داشتند که دین و تمدن در یک مسیر نمی‌گنجد اما ما به همت ملت غیور خود این اصل را نه تنها به اثبات رساندیم که اجرایی و عملیاتی کردیم و امروز به برکت همین حرکت‌های بزرگ مردمی و سازمان یافته نظامی، شاهد صدور انقلاب به مرزهای فراتر از ایران هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم نشان داد که هم‌زیستی مسالمت‌آمیز به همراه تمدن و اتفاقاً دین قابل اجراست و هر کجا در طول تاریخ خروجی از شاهراه اسلامی را شاهد بودیم در نتیجه دسیسه‌چینی‌های دشمن بوده است.

جاودانگی ملت ایران با مشارکت سیاسی و انتخاب اصلح

حجت‌الاسلام جعفرزاده به برنامه‌های اغیار برای انتخابات پیش روی ایران اسلامی اشاره و اذعان کرد: اهدافی که دشمن در این راستا برای برهم زدن اهداف پر از برکت انتخابات ایران دارد خارج از چند مورد محدود و اصلی نیست که یکی از این اهداف از بین بردن اراده‌های جمعی برای شرکت در تعیین سرنوشت کشور است که برنامه‌هایی در جنگ فرهنگی در کشور و تمرکز بر روی سلایق ملت ایران حکایت از این هدف شوم دارد.

وی ادامه داد: انحراف تشخیص مردم از مسیر درست توسط دشمن نیز در تغییر نتیجه انتخابات و کاهش مشارکت سیاسی در کشور بسیار حائز اهمیت است که ابتدا دشمن اراده ملت را تضعیف کرده و در گام بعدی اعلام می‌کند که انتخابات ایران یک انتخابات مهندسی شده بیش نیست.

این مسئول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که ما امت قدرتمندی هستیم و دقیقاً واهمه دشمن از تحقق اهداف بلند مدت نظام جمهوری اسلامی سبب فرافکنی عظیم ملی در کشور می‌شود تا با سلب خودباوری از مردم و محکوم کردن انقلاب اسلامی به نبود دموکراسی دینی به بدنام کردن انتخابات ایران اقدام نماید.

حجت‌الاسلام جعفرزاده راه نجات کشور را حضور مردم در عرصه و انتخاب آگاهانه عنوان و اظهار کرد: نرفتن به شعب اخذ آرا و عدم شرکت در این انتخابات بزرگ می‌تواند سرنوشت کشور را دچار تغییر کند و برای ترسیم مسیر آینده و روشن ایران اسلامی باید تمام دلسوزان نظام فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی حضور حداکثری مردم را راه‌حل بازگشایی قفل اقتصادی و اجتماعی در کشور دانست و گفت: اگر رأی دادن ملت ایران هیچ تأثیری در نتیجه انتخابات کشور نداشت دشمن هرگز چنین برنامه‌های شوم و بزرگی را برای ایجاد انحراف ذهنیتی انجام نمی‌داد پس برای تعیین و انتخاب مسئولانی مجاهد و انقلابی باید با احساس مسئولیت در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کنیم.

این مسئول انقلاب را برای مردم و امانتی از سوی خدا دانست و برای حفظ و حراست از آن توسط مردم با ابزارهایی که در طول این سال‌ها برای کشور عزت و آزادی به ارمغان آورده است، تاکید کرد.

تثبیت مردم‌سالاری دینی با حضور در میدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به حفظ مردم‌سالاری دینی در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری سیاسی مردم در انتخاب ملی برای حفظ مردم‌سالاری دینی و تثبیت جمهوریت نظام بوده و در کنار اهدافی همانند انتخاب فردی شایسته که یک یا دو دوره امور حساس کشور را در دست خواهد گرفت مطرح است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به نبرد رسانه‌ای دشمن و قدرت نفوذپذیری آن در فرهنگ عمومی اشاره و اذعان کرد: نبرد مستقیم رسانه‌ای و فرهنگی دشمن علیه حرکت تمدنی انقلاب اسلامی ایران و به ویژه انتخابات هرگز قطع نشده و سیاست‌گذاری کلانی بر روی جلوگیری از حضور در میدان و مشارکت سیاسی عمومی در کشور انجام شده که مردم ایران باید بصیرت و بینش سیاسی خود را تقویت کرده و آگاهانه در عرصه حضور یابند.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را متولی جریان تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دینی در کشور معرفی کرد و گفت: یکی از جریان‌های حائز اهمیت در بطن نظام و انقلاب جریان انتخابات و مردم‌سالاری دینی است که به تعبیر رهبری در هم تنیدگی عینی و واقعی بین مردم سالاری، جریان جمهوریت و اسلامی سازی و اسلامیت نظام وجود دارد و نمی‌توان آن را کتمان کرد.

این مسئول به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای رویداد حساس انتخابات اشاره و عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ۳ محور عمده را در قالب‌های مختلف و با حضور همه شبکه‌های تبلیغی خود روحانیون، مادحین، مبلغین در سطوح و لایه‌های مختلف همانند کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، انجمن‌های اسلامی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در پیش گرفته است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های مردمی کشور را با خود همراه کرده است، گفت: برای انتخابات پیش رو از ظرفیت تمام این نیروها استفاده کرده و با اهدافی همانند اخلاقی‌سازی فضای رقابت و جریان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انتخابات در عرصه حاضر شدیم.

وی تصریح کرد: بیان شاخصه‌ها و مؤلفه‌های نامزدهای انتخاباتی و داشتن انتخابی اصلح با جریان‌سازی منویات و شاخصه‌های امام انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی محوریت عملکرد و برنامه‌های تبلیغات اسلامی بوده است.

سیر تکامل موفقیت از قرائت دعای ندبه تا پای صندوق‌های رأی

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای برنامه ویژه دعای ندبه سیاسی پیش از آغاز رأی‌گیری در اردبیل خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ویژه انتخابات در استان اردبیل قرائت دعای ندبه در صبح جمعه روز ۲۸ خرداد ماه با حضور مؤمنین و عموم مردم است که پس از اجرای این برنامه با قاطبه مردم شناسنامه به دست، برای دادن رأی در ساعات اولیه روز به شعب منتخب در مسیر در شهرها و مرکز استان اردبیل مراجعه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام یکی دیگر از برنامه‌های ویژه انتخابات در اردبیل را برنامه ویژه برای رأی اولی‌ها عنوان و اضافه کرد: اجرای برنامه ویژه برای رأی اولی‌ها به همراه مسابقه و جشنواره و با جوایز خوب در دستور کار است تا با تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی شاهد حضور و مشارکت گسترده در روز موعد ملی باشیم.

وی حضور در انتخابات را لازمه تغییر جامعه دانست و گفت: برای تغییر دادن جامعه باید در تعیین آینده کشور سهیم باشیم و با رعایت اخلاق اسلامی و اخلاق فرهنگیِ ملی در پای صندوق‌های اخذ آرا حاضر شده و یک رویداد تاریخی دیگر را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

منبع