رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: صنعتی‌سازی و صنعتی‌محور کردن استان اردبیل یکی از اهداف مهم و اساسی برای ما محسوب می‌شود که به همین منظور توجه‌ها معطوف به این زمینه شده و درصدد هستیم با توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی به خصوص در شهرک‌های صنعتی استان به اهداف مورد نظر […]

رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: صنعتی‌سازی و صنعتی‌محور کردن استان اردبیل یکی از اهداف مهم و اساسی برای ما محسوب می‌شود که به همین منظور توجه‌ها معطوف به این زمینه شده و درصدد هستیم با توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی به خصوص در شهرک‌های صنعتی استان به اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان در حوزه صنعتی تولید مصنوعات چوبی است که خوشبختانه این استان با تولید ۳۵ درصد نیاز ام. دی. اف کشور توانسته جزو استان‌های موفق باشد و با توجه به این که در حوزه تولید نئوپان خام نیز این استان توانسته بخش عمده‌ای از نیاز کشور را برطرف کند می‌توان با حمایت از این بخش وضعیت بسیار مناسبی را در این زمینه شاهد بود.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر تأمین نیاز داخلی کارخانجات تولید ام. دی. اف استان در بخش صادرات نیز کارنامه درخشانی دارند و در تولید انواع متعدد مصنوعات چوبی جزو برترین‌ها هستند که باید با ارائه تسهیلات و حمایت‌های همه‌جانبه یاریگر آنان بود.

صادقی تصریح کرد: خوشبختانه اگر توانسته‌ایم با تأمین بخشی از نیاز کشور در این زمینه در طول سالیان گذشته به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم به دلیل تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی است که توانسته خروجی‌های بسیار مناسبی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرک تخصصی آب معدنی کشور نیز بیان کرد: با راه‌اندازی پنج طرح در استان تأمین آب معدنی کشور تا ۳۵ درصد افزایش خواهد یافت که این مسئله در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است.

صادقی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا تمهیدات لازم در راستای رفع مشکلات مربوطه و رفع موانع سرمایه‌گذاری با جدیت ادامه داشته باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق اهداف مورد نظر جامه عمل پوشانده و توسعه استان را در شرایط کنونی اقتصادی با اشتغال‌زایی و نیز ایجاد کسب و کارهای مناسب رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع