علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: با همکاری شرکت‌های ایمیدرو، شرکت چادرملو و وزارت صمت، ساخت یک میلیون تن فولاد در اردبیل محقق می‌شود که در این زمینه تحول عظیمی در بحث فولادسازی استان رقم خواهد خورد. وی با اشاره به این که استفاده از منابع موجود در کشور برای اجرای […]

علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: با همکاری شرکت‌های ایمیدرو، شرکت چادرملو و وزارت صمت، ساخت یک میلیون تن فولاد در اردبیل محقق می‌شود که در این زمینه تحول عظیمی در بحث فولادسازی استان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به این که استفاده از منابع موجود در کشور برای اجرای برنامه‌های مختلف اولویت اساسی است، بیان کرد: می‌توان در این راستا کارها و برنامه‌های خوبی انجام داد و توسعه مناطق استان را با اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های بزرگ رقم زد که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نایب اول رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر برخی از شرکت‌های بزرگ حاضر هستند معادن را از دولت گرفته و با کارشناسی‌های دقیق نسبت به رساندن آب شرب به استان تهاتر کند که به همین منظور تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

نیکزاد تصریح کرد: همکاری استانداری نیز در راستای تأمین آب لازم از پسماند فاضلاب شهر شایسته تقدیر است که در این زمینه با همکاری‌های انجام یافته در طول دو سال آینده یک میلیون تن بر ظرفیت ۳۰ میلیون تنی تولید فولاد کشور افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: افزایش تولید فولاد سبب کاهش قیمت تولیدی خودرو و کنترل و مدیریت پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان می‌شود که این مسئله نیز به عنوان یک موضوع اساسی مد نظر بوده و برای حمایت از تولیدات داخلی خودرو درصدد هستیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم را محقق کنیم.

انتهای پیام/

منبع