باز ار / رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: کارخانه آرتاویل تایر با تولید لاستیک‌های متنوع در تأمین نیاز داخلی گام‌های جدی برداشته و خط تولید جدید این کارخانه با افزایش ظرفیت ۲ برابری، توان تولید داخلی و کیفی را ارتقا داده است. وی به راه‌اندازی خط تولید لاستیک […]

باز ار /

رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: کارخانه آرتاویل تایر با تولید لاستیک‌های متنوع در تأمین نیاز داخلی گام‌های جدی برداشته و خط تولید جدید این کارخانه با افزایش ظرفیت ۲ برابری، توان تولید داخلی و کیفی را ارتقا داده است.

وی به راه‌اندازی خط تولید لاستیک سیمی خودروهای سنگین خبر داد و تصریح کرد: با تولید متنوع محصولات در این کارخانه ظرفیت اسمی کارخانه از ۳۰ هزار تن به ۱۵۰ هزار تن ارتقا می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: با توسعه خط تولید جدید کارخانه آرتاویل تایر جلوی خروج ارز برای خرید محصولات مشابه خارجی گرفته شده به طوری که به ازای یک تن تولید لاستیک در کشور، جلوی خروج ۲ هزار تا پنج هزار دلار ارز گرفته می‌شود.

صادقی افزود: با حمایتی که در استان اردبیل از طرح‌های ایجادی و توسعه کارخانه آرتاویل تایر انجام شده محصولات جدید این کارخانه به بازارهای فروش و عرضه وارد شده و امکان رقابت با سایر محصولات را با کیفیت بالا فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان اردبیل ۱۵ تا ۲۰ درصد لاستیک کشور را با ویژه لاستیک خودروهای سنگین را تأمین می‌کند و این توان نه تنها زمینه افزایش اشتغال را در این مجموعه فراهم کرده بلکه امکان تولید محصولات متنوع را برای خودروهای سنگین و سبک به وجود آورده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا از طرح‌های توسعه واحدهای صنعتی در استان با مشارکت سرمایه‌گذاران حمایت‌های جدی را انجام دهیم تا فضای مناسبی برای تقویت تولید محصولات به شکل متنوع فراهم آید.

انتهای پیام/