مسعود مولایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به تولید اسکرین فیلترهای خودشوینده اتومات در اردبیل اظهار کرد: به لحاظ نیاز بخش کشاورزی در مرحله اول به این صنعت ورود کرده ایم. مدیرفروش شرکت دانش بنیان پژواک صنعت فرهان اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا کمک حال کشاورزان باشیم تا با […]

مسعود مولایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به تولید اسکرین فیلترهای خودشوینده اتومات در اردبیل اظهار کرد: به لحاظ نیاز بخش کشاورزی در مرحله اول به این صنعت ورود کرده ایم.

مدیرفروش شرکت دانش بنیان پژواک صنعت فرهان اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا کمک حال کشاورزان باشیم تا با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را داشته باشند.

وی افزود: اسکرین فیلترهای خودشوینده تولیدی در این شرکت براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا است و ما توانسته ایم با بومی سازی، تمام قطعات مورد نیاز را در داخل کشور تولید کنیم.

مولایی اظهار کرد: باتوجه به مشکلات مالی هنوز نتوانسته ایم تبلیغات مناسبی در تمام استان های کشور برای استفاده از این دستگاه داشته باشیم.

مدیرفروش شرکت دانش بنیان پژواک صنعت فرهان گفت: اگر حمایت خوبی از تولیدات ما انجام شود قطعا می توانیم کار تبلیغاتی را به صورت وسیع تری انجام دهیم.

وی با اشاره به کمبود آب در کشور اظهار کرد: با توجه به بحران آبی، تمامی استان های کشور برای بهره وری مناسب در حوزه کشاورزی ملزم به استفاده از این تکنولوژی هستند.

مولایی با بیان اینکه متاسفانه کمبود منابع مالی دست تولیدکنندگان را بسته گفت: دریافت تسهیلات حمایتی هم به راحتی همان چیزی که اعلام می شود نیست و بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل دوندگی های زیاد، در نهایت از دریافت این تسهیلات انصراف می دهند.

انتهای پیام/

منبع