رضا اسکندری زنجانی در حاشیه تجلیل از خبرنگاران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بانک تجارت در انجام وظیفه خطیر تامین منابع مالی برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سعی دارد تا همراه و پشتیبان آنها بوده و در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین فرصت های بهره مندی بیشتر […]

رضا اسکندری زنجانی در حاشیه تجلیل از خبرنگاران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بانک تجارت در انجام وظیفه خطیر تامین منابع مالی برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سعی دارد تا همراه و پشتیبان آنها بوده و در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین فرصت های بهره مندی بیشتر شرکت های دانش بنیان و تولیدی را از تسهیلات مناسب بانک فراهم آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران را از خبرگان و نخبگان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران همواره تاثیرگذار و جریان ساز در جامعه هستند.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل دلیل اصلی روند کند اقتصاد استان را عدم توجه برخی از مسئولان میانی نسبت به مباحث کلان و فرصت سوزی در بهره برداری از منابع موجود دانست.

اسکندری زنجانی نقش حساس فعالان خبری استان را در معرفی ظرفیت های توسعه اقتصادی استان اعلام کرد و از خبرنگاران خواست خدمات شبکه بانکی را به ویژه در شرایط اقتصاد مقاومتی به مردم تبیین و تنگناهای اقتصادی استان را به صورت واقع بینانه و کارشناسی به مراکز تصمیم گیری مطرح کنند.

وی افزود: بانک تجارت براساس سیاست های بانک مرکزی بخش عظیمی از منابع خود را در حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان استان قرار داده و سعی ما بر این است تا با تقویت سپرده ها و نقدینگی بانک بتوانیم بیشتر در خدمت فعالان عرصه اقتصادی باشیم.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل استان اردبیل را توانمند و با ظرفیت در عرصه کشاورزی، گردشگری، صادرات و حوزه خدمات اعلام کرد و گفت: در همه این بخش ها تمام تلاش ما بر این است تا فعالان کارآفرین را مورد حمایت قرار داده و به نوعی فرصت و زمینه توسعه و پیشرفت استان را مهیا کنیم.

انتهای پیام/

منبع