به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بعد از تغییرات در هیات مدیره استقلال، شائبه‌هایی در خصوص نقش مهرداد بذرپاش در چیدمان جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پیش آمده بود که باشگاه استقلال این خبر را با انتشار بیانیه‌ای تکذیب کرد. در این رابطه محمد حسین مولایی معاون پیشین فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال به پایگاه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بعد از تغییرات در هیات مدیره استقلال، شائبه‌هایی در خصوص نقش مهرداد بذرپاش در چیدمان جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پیش آمده بود که باشگاه استقلال این خبر را با انتشار بیانیه‌ای تکذیب کرد.

در این رابطه محمد حسین مولایی معاون پیشین فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: من هم قویاً این شایعه را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم آقای بذرپاش کوچک‌ترین ارتباطی با اتفاقات اخیر استقلال نداشته و ندارد.

وی تاکید کرد: این را قویاً اعلام می‌کنم چون در این زمینه کاملاً یقین دارم. ارتباطاتی که در گذشته بین آقای بذرپاش و برخی از حاضرین در تیم مدیریتی استقلال بود، هیچ ارتباطی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حضور کنونی آنها در این باشگاه ندارد.

معاون پیشین استقلال در ادامه بیان داشت: اما با این وجود خیلی از ابهامات و سئوالاتی که از قبل وجود داشت همچنان به قوت خود باقی است و کماکان برای ما این سئوال وجود دارد که این میزان اصرار آقای علی نژاد معاون وزارت ورزش بر اجرایی شدن تفکرات خودش در استقلال و دلیل این همه حمایت او از آقای مددی چیست؟

مولایی بیان داشت: با احترام به همه اعضای کنونی هیات مدیره استقلال، اما مصوباتی که امروز در جلسه فوق العاده و فوری هیات مدیره انجام شد، پیش از این توسط هیات مدیره قبلی هم با قید فوریت تصویب شده بود که مدیرعامل باشگاه از انجام آنها خودداری می‌کرد.

وی بیان داشت: برخی سئوال‌های دیگر هم همچنان بدون پاسخ مانده که امیدوارم هیات مدیره جدید به آنها رسیدگی کند. سئوالاتی مثل اینکه حق مشاوره کارگزار با باشگاه چه بود، مبلغ آن چقدر بود و به چه شخصی پرداخت شد؟ یا سئوالاتی که در خصوص آکادمی وجود داشت و اتفاقاتی که در آن افتاده بود. پاسخ این سئوال ها و خیلی سئوالات دیگر باید مشخص شود و اگر امروز هم این اتفاق نیفتد، مطمئن باشید که به زودی با روشن شدن پاسخ این سئوالات خیلی از معماهای باشگاه استقلال حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع