به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بعد از بالا گرفتن درگیری رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر، فدراسیون فوتبال روز گذشته از احضار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و مجید صدری سرپرست پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون خبر داد. تنش‌های رسانه‌ای بین دو باشگاه به دلیل بحث کسر امتیاز از گل گهر و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بعد از بالا گرفتن درگیری رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر، فدراسیون فوتبال روز گذشته از احضار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و مجید صدری سرپرست پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون خبر داد. تنش‌های رسانه‌ای بین دو باشگاه به دلیل بحث کسر امتیاز از گل گهر و مسائل مدیریتی شدت گرفته بود.

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال در این مدت تمام تلاشش را کرده است تا آرامش به فوتبال بازگردد. از ابتدای فصل از همه باشگاه‌ها خواستیم همکاری لازم را انجام بدهند تا رقابت‌های لیگ برتر، لیگ دسته یک و سایر مسابقات با نظم و کیفیت بیشتری برگزار شود.

وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، افزود: این مسیر را ادامه خواهیم داد. خواهشمان این بود که به تنش زدایی کمک کنیم. به نظر می‌رسد در مدت اخیر این بیانیه نویسی ها و مسائلی از این دست و حمله به تیم رقیب داشت فضای فوتبال را به سمت و سویی هدایت می‌کرد که در فرهنگ فوتبال کشورمان دچار مشکل شویم. از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و وکلای آنها دعوت شده است تا در جلسه روز دوشنبه کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند تا درباره موارد مدنظر اعضای کمیته انضباطی بحث بشود و به جمعبندی برسیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد که غیبت این مدیران در جلسه فردا تاثیری در روند کمیته انضباطی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع