مدیر برق مغان گفت: مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

به گزارش آذرمغان، پرویز اخوان در جمع مردم پارس آباد اظهار کرد: مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

وی گفت: مبلغ پاداش در صورت حساب برق درج و از بهای برق مصرفی کسر می شود.

مدیر برق مغان هم چنین راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق در منزل را یادآور شد و افزود: در فصل گرم علاوه بر افزایش شدید مصرف برق در شهرستان پارس آباد، برخی اتفاقات از قبیل سوختن کابل ، کلیدها و حتی ترانس به دلیل مصرف بیش از حد و گرمای شدید رخ می دهد.

اخوان گفت: در راستای جلوگیری از این اتفاقات که باعث بروز مشکلات برای مردم و باعث کار طاقت فرسا برای همکاران می شود برنامه ای توسط مدیریت برق مغان تدوین شده و درحال اجرا می باشد.

وی کشف و جمع آوری برق های غیرمجاز و مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز با همکاری مردم را بخشی از این برنامه ی در حال اجرا عنوان کرد و گفت: در خصوص برق های غیرمجاز کشف شده، ضمن معرفی این افراد به مراجع قضایی از وصل مجدد برق طبق آیین نامه خودداری خواهد شد.

مدیر برق مغان ادامه داد: در سال گذشته و امسال جهت جبران ضعف ولتاژ، پیشگیری از سرقت و رضایت‌مندی مشترکین در سطح شهرستان پارس‌آباد بیش از ۵۰ دستگاه ترانس، ۳۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت، ۲۰ کیلومتر توسعه شبکه فشار ضعیف و ۵۰ کیلومتر تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار انجام داده ایم و در حال حاضر نیز این پروژه ها ادامه دارد.

اخوان افزود: با وجود افزایش ظرفیت بیش از دو برابری ترانس ها و شبکه، جهت تامین برق پایدار، باز هم نیازمند مدیریت مصرف برق توسط مردم هستیم.

وی، امکانات سامانه (برق من) در مشاهده میزان مصرف برق توسط مشترک، راهکارهای مدیریت مصرف و …را یادآور شد و از مشترکان خواست با پرداخت به موقع بهای برق مصرفی یاریگر خدمت گزاران خود در صنعت برق باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حامد صدیقی