به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سیدجواد یحیی زاده عصر پنجشنبه در آئین بهره برداری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان خلخال همزمان با دومین روز از هفته دولت اظهار کرد: بهره برداری از ۲۶ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف بخش شاهرود […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سیدجواد یحیی زاده عصر پنجشنبه در آئین بهره برداری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان خلخال همزمان با دومین روز از هفته دولت اظهار کرد: بهره برداری از ۲۶ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف بخش شاهرود شهرستان خلخال آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شاه بیت توسعه شهرستان‌های محرومی نظیر خلخال توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است، خاطرنشان کرد: توسعه راه‌های خلخال و جنوب استان اردبیل نه تنها خلخال را از بن بست نجات می‌دهد بلکه به رونق گردشگری کمک خواهد کرد.

فرماندار خلخال گفت: راه‌های مواصلاتی این شهرستان اصلی ترین زیرساخت گرشگری به حساب می‌آید و ما باید در کوتاه‌ترین زمان محور کلور – درام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

یحیی زاده با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شاهرود شامل طرح‌های گازرسانی، آب رسانی طرح هادی و عمران شهری و روستایی است، افزود: با بهره‌برداری از راه ارتباطی اصلی خلخال به منجیل که از بخش شاهرود خلخال عبور می‌کند آینده گردشگری در این شهرستان متحول شده و صنعت توریسم منطقه توسعه و رونق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای توسعه شهرستان خلخال اختصاص یافت، گفت: با تخصیص به موقع این اعتبارات توسعه شهری و زیرساخت‌های راه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه خواهد رسید.

فرماندار خلخال ادامه داد: هم اکنون این جاده در دو قطعه با به کار گیری آخرین ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات دو پیمانکار مجری این راه در حال احداث است.

یحیی زاده اضافه کرد: با افزایش اعتبارات این پروژه بخصوص تزریق یک هزار میلیارد ریال اعتبار فاینانس بانک مسکن عملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری گرفته و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این راه باشیم.

انتهای پیام/

منبع