رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: استان اردبیل قطب تولید لاستیک خودروهای سبک و سنگین کشور است که با راه‌اندازی فاز دوم این مجموعه ظرفیت تولید محصولات با کیفیت کارخانه آرتاویل تایر به سرعت افزایش یافته است. وی با بیان اینکه در سال گذشته و امسال توسعه بخش‌های مختلف […]

رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: استان اردبیل قطب تولید لاستیک خودروهای سبک و سنگین کشور است که با راه‌اندازی فاز دوم این مجموعه ظرفیت تولید محصولات با کیفیت کارخانه آرتاویل تایر به سرعت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و امسال توسعه بخش‌های مختلف این کارخانه در اولویت سرمایه‌گذار بخش خصوصی و همچنین همراهی و پشتیبانی بانک‌های عامل و سازمان‌های مرتبط بوده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه توان تولید آرتاویل تایر تا ۲۵ هزار تن محصول با کیفیت در قالب رادیال سیمی سبک برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین فراهم آمده که همچنان این فرآیند ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در این کارخانه سعی شده از ظرفیت مهندسان مجرب در خط تولید و بخش‌های مختلف استفاده شده و عمده این اشتغال ایجاد شده مربوط به جوانان بیکار منطقه بوده است.

صادقی به تست‌های جاده‌ای این کارخانه و ارائه گارانتی مناسب اشاره کرد و افزود: با تولید رادیال‌های سیمی سبک و نرم سعی شده تا عمر لاستیک افزایش یافته و به نوعی در کاهش مصرف سوخت و فرمان‌گیری مناسب رانندگان شرایط مطلوب‌تری فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری و همچنین استفاده از توان نیروهای کار بلد و متخصص کارخانه آرتاویل تایر سعی دارد در رقابت با سایر مجموعه‌های تولیدی در این بخش اعم از داخلی و خارجی از قافله استانداردها و تولید کیفیت عقب نماند که با راه‌اندازی کامل این مجموعه فرصت اشتغال ۶۰۰ نفری نیز فراهم آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر این کارخانه با تولید محصولات متنوع یک سوم نیاز داخل کشور را به رادیال‌های سیمی سبک و نرم با استانداردهای لازم فراهم کرده و همچنان طرح‌های جدید توسعه‌ای در این بخش در حال مطالعه و نهایی شدن است.

انتهای پیام/

منبع