رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی در استان اردبیل گفت: یک هزار و ۱۴ حلقه لاستیک در بین رانندگان پرتلاش این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش آذرمغان، صدیف فرمان بعد از ظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل و نقل کالای گرمی افزود: این میزان لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای در بین رانندگان پرتلاش توزیع شده و در راستای حمایت از این تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌ای توزیع لاستیک همچنان ادامه دارد.

عضو شورای اداری شهرستان گرمی تصریح کرد: در هشت ماه گذشته حدود ۴۶ هزار تن کالا و بیش از ۴۲ هزار نفر مسافر از این شهرستان جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی با اشاره به صدور ۳هزارو ۸۸۱ برگ بارنامه افزود: در جهت ارتقای ایمنی ۹۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی تجدید خط کشی شده است.

او حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداران دانست و افزود: در مدت یاد شده ۱۸ مورد کارگاه جاده‌ای تعطیل و ۳۶ مورد اخطار کتبی با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم راه صادر شده است.

فرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود:کلیه دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان گرمی ابلاغ شده و نظارت ویژه هم بر روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و استعلام سلامت مسافران قبل از صدور بلیت جهت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی ذخیره سازی یک هزار تن شن نمک در این شهرستان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در طرح زمستانی امسال ۳۴ نفر نیروی راهداری با ۱۱ دستگاه ماشین آلات در محورهای مواصلاتی راهدارخانه ها جهت انجام عملیات برف‌روبی زمستانی و خدمات رسانی به مردم عزیز مستقر شدند.

وی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۸۹ کیلومتر راه اصلی، ۸۷ کیلومتر راه فرعی، ۳۵۸ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۱۸۸ کیلومتر راه شوسه، ۱۱۵ کیلومتر راه خاکی و ۴۵ کیلومتر نیز راه مرزی است.

انتهای پیام/