به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل نیمه شعبان را منشأ بزرگترین تغییر و تحول به دلیل تولد بزرگترین منجی و منتقم و مصلح اعلام کرد. وی تحقق جامعه آرمانی مهدوی و سلوک مهدوی با استراتژی انتظار فرج و راهبری مکتب مهدوی را خواسته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل نیمه شعبان را منشأ بزرگترین تغییر و تحول به دلیل تولد بزرگترین منجی و منتقم و مصلح اعلام کرد.

وی تحقق جامعه آرمانی مهدوی و سلوک مهدوی با استراتژی انتظار فرج و راهبری مکتب مهدوی را خواسته و آمال و آرزوی تمام عاشقان حضرت اعلام و خاطرنشان کرد: توجه جدی و عملی از مسئولان و اتاق فکر نظام جهت تحقق جامعه آرمانی مهدوی با ظرفیت‌های بی نظیر داخلی و معرفتی جوانان خواسته اصلی ماست.

امام جمعه بیله سوار با تشکر سعید محمد به دلیل تعیین مدیر جدید سازمان مناطق آزاد استان اردبیل خواستار پیگیری، اجرای و تحقق عملیاتی این ابرپروژه به عنوان عیدی و پاداش به مردم محروم منطقه بیله سوار شد.

حجت الاسلام عزیزی گفت: تحقق و عملی شدن این بنگاه اقتصادی تلاش مضاعفی را از سوی مسئولان می‌طلبد که امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد رفع فقر در بیله سوار باشیم.

وی حمله شبانه سپاه مقتدر به مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق را بزرگترین و مهمترین اتفاق سال دانست و بیان کرد: سپاه با این عملیات ابتکاری تمام حیثیت و قدرت غرب و اسرائیل و آمریکا را منهدم کرد.

امام جمعه اردبیل این قدرت و اقتدار و بازدارندگی و برکات حاصل آن را در معادلات جهانی و منطقه‌ای مرهون تدابیر فرماندهی کل قوا اعلام کرد و افزود: ایشان انتقام خواهی عربستان از قتل عام شیعیان نتیجه پیروزی جبهه مقاومت و تشیع در منطقه است.

انتهای پیام/

منبع