علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: توجه و حمایت نسبت به فعالان بخش خصوصی به عنوان جهادگران اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که در این زمینه درصدد هستیم مشکلات اقتصادی را با تامین سرمایه در گردش و تسهیلات و نیز همکاری بخش خصوصی به حداقل برسانیم. وی بیان […]

علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: توجه و حمایت نسبت به فعالان بخش خصوصی به عنوان جهادگران اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که در این زمینه درصدد هستیم مشکلات اقتصادی را با تامین سرمایه در گردش و تسهیلات و نیز همکاری بخش خصوصی به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: اختصاص تسهیلات لازم برای نتیجه‌بخش کردن تلاش‌ها و اقدامات جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که در این زمینه بخش خصوصی باید نسبت به توسعه تولید و اشتغال تلاش‌های لازم را داشته باشد و حمایت‌های تسهیلاتی را برای تحقق اهداف مورد نظر به کارگیرد که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داشتن رعایت در ارائه تسهیلات در بین استان‌های کشور به عنوان اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه با رفع موانع به دنبال اختصاص تسهیلات سرمایه ثابت به واحدها هستیم که به همین منظور باید تمام توان و تلاش خود را برای به حداقل رساندن موانع اقتصادی به کارگیریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: براساس ظرفیت‌های قانونی تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی به عنوان اولویت اساسی و مهم برای پرداخت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است که پیگیری می‌شود و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

وی اظهار کرد: توجه به برنامه‌های اقتصادی مهم‌ترین مسئله استان اردبیل است که در حوزه‌های مختلف همچون تولید در این زمینه اقدامات اساسی تدارک دیده شده و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پروژه‌ها جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که باید مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اذعان کرد: ایجاد شرایط مناسب برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و نباید در این راستا کوتاهی و اغماضی در کار باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف و چشم‌اندازهای مورد انتظار جامه عمل پوشانده و برای تحقق شعار سال نیز پیشقدم باشیم.

نیکزاد تصریح کرد: تامین اعتبارات مالی برای اجرای پروژه‌های استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که در این زمینه باید تمام تلاش خود را برای توسعه برنامه‌های اقتصادی به کارگیریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار