صدیف بدری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: بودجه عمرانی استان اردبیل ۵۳۷ میلیارد تومان است که یک رقم ناچیز به شمار می‌رود و شایسته است از ردیف‌های ملی و منابع کشوری در مسیر توسعه استان بیشترین بهره را بگیریم. وی تصریح کرد: ۸۵ درصد بودجه کشور به صورت متمرکز در اختیار […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: بودجه عمرانی استان اردبیل ۵۳۷ میلیارد تومان است که یک رقم ناچیز به شمار می‌رود و شایسته است از ردیف‌های ملی و منابع کشوری در مسیر توسعه استان بیشترین بهره را بگیریم.

وی تصریح کرد: ۸۵ درصد بودجه کشور به صورت متمرکز در اختیار وزارتخانه‌هاست که باید مسابقه و رقابتی سالم در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب این منابع انجام شود تا از فرصت‌های ملی و ظرفیت‌های به وجود آمده بیشترین بهره را بگیریم.

نباید در اجرای پروژه‌های آبرسانی و احیای حقابه‌های استان کوتاهی کنیم
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ظرفیت تهاتر و پرداخت مطالبات پیمانکاران را از طریق این منابع یادآور شد و گفت: از طریق قرارگاه خاتم‌الانبیا چندین پروژه مهم عمرانی در استان در حال اجراست که به راحتی می‌توان از ظرفیت تهاتر در تکمیل این پروژه‌ها استفاده کرد.

بدری تمرکز روی پروژه‌های پیشران و پروژه آبرسانی را اعم از شهرها، روستاها و جامعه عشایری یادآور شد و افزود: نباید در اجرای پروژه‌های آبرسانی و احیای حقابه‌های استان کوچکترین قصور و کوتاهی را بکنیم چرا که در آینده نزدیک چالش آب شرب تمام شهرهای استان اردبیل را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا مدیران دستگاه‌های اجرایی را در انجام عملکرد مأموریتی آنها کمک کرده و یاریگرشان باشیم تا شاخص‌های مأموریتی و عملکردی خود را به درستی عملیاتی کنند.

ضرورت تکمیل تونل دوم حیران و راه آهن اردبیل – میانه
بدری ضرورت برنامه‌ریزی چهار ساله در دولت سیزدهم را برای پیشبرد بهتر امور و ارتقا شاخص‌های اجرایی، عملیاتی و عمرانی یادآور شد و اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در کنار انجام وظایف خطیر نظارتی در مجلس، به مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرآیند بهبود شرایط خدمت‌رسانی کمک کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه مهم و اساسی پایاب سد خداآفرین را با همکاری آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی یادآور شد و بیان کرد: باید این پروژه هر چه سریعتر تکمیل شده تا زیرساخت توسعه اقتصادی استان و افزایش درآمد کشاورزان را شاهد باشیم.

بدری ضرورت تکمیل تونل دوم حیران و راه آهن اردبیل – میانه را در کنار توسعه زنجیره ارزش افزوده با تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی و احداث انبارها و سردخانه‌ها یادآور شد و ادامه داد: انتظار می‌رود همه این فعالیت‌ها به تولید ثروت کمک کند.

قانون مصوب مجلس در ارتباط با منطقه آزاد تجاری اردبیل اجرا شود
وی از مسئولان استانی و کشوری خواست تا قانون مصوب مجلس را در ارتباط با منطقه آزاد تجاری اردبیل پیاده کرده و هر چه سریعتر شرایط مناسب بهره‌مندی اهالی استان را از مزایای منطقه آزاد تجاری فراهم کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما فقط دنبال اجرای قانون هستیم و دولت بدون بهانه‌جویی بهتر است شرایط تحقق و اجرایی شدن قانون در این زمینه را فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع