شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی انتخابات دیروز اظهار کرد: خوشبختانه میزان رعایت موازین بهداشتی در شعب اخذ رأی استان اردبیل قابل قبول بوده و ناظرین بهداشتی نیز به صورت مکرر با حضور در این […]

شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی انتخابات دیروز اظهار کرد: خوشبختانه میزان رعایت موازین بهداشتی در شعب اخذ رأی استان اردبیل قابل قبول بوده و ناظرین بهداشتی نیز به صورت مکرر با حضور در این شعب بر روند اجرای پروتکل‌ها نظارت داشتند.

وی از احتمال افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در هفته‌های آینده خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت شبانه روزی برخی ستادهای انتخاباتی و افزایش تردد در مکان‌ها سر بسته پیش بینی می‌شود با افزایش شیوع کرونا در استان اردبیل مواجه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از شهروندان خواست از برگزاری هر گونه مراسم دورهمی و یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و پر تردد شهر اردبیل خودداری نمایند.

حبیب زاده به ارائه آخرین آمار کرونا در ۲۴ ساعته گذشته در استان اردبیل پرداخت و گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و با ادامه این روند پیش بینی می‌شود شرایط کرونایی در اردبیل همچنان شکننده و ناپایدار باقی بماند.

وی از فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعته گذشته خبر داد و افزود: از مجموع ۳ بیمار فوت شده در این مدت ۲ بیمار از شهرستان اردبیل و یک بیمار از شهرستان پارس آباد می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص و ۵۰ بیمار بد حال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی بیان کرد: هم اکنون شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع