به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، رضا شیرین‌زاده عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی سفرهای اربعین حسینی استان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای جابجایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و همانند سال‌های گذشته، زائران اربعین حسینی مشکلی […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، رضا شیرین‌زاده عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی سفرهای اربعین حسینی استان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای جابجایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و همانند سال‌های گذشته، زائران اربعین حسینی مشکلی برای این سفر نخواهند داشت.

وی از آمادگی کامل ناوگان‌های عمومی حمل و نقل استان اردبیل جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی و راهیان نور خبر داد و گفت: بنا بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور طرح جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۵ پايگاه خبري تحليلي آذرمغان ماه به مدت ۲۷ روز اجرایی خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به جابجایی زائران از شهرهای محل سکونت خود به مرزهای تعیین شده و بالعکس بیان کرد: در زمان اجرای طرح اربعین حسینی پیش فروش سرویس‌های شرکت‌ها و سرویس‌های دربستی به کلیه مقاصد کشور ممنوع است.

شیرین‌زاده ادامه داد: طبق سال‌های گذشته مسافرانی که از اردبیل به سمت تهران جابجا می‌شوند از همان ناوگانی که از مسیر اردبیل تهران مهران و یا گرمی تهران مهران تردد خواهند کرد می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: تعداد زائرانی که می‌خواهند امسال از کشور ما به سمت مرزهای عراق تردد کنند ۵ میلیون نفر پیش‌بینی می‌شود که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین بهره‌گیری می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل جهت هماهنگی ناوگان‌ها و خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) از استقرار اکیپ‌های راهداری استان اردبیل در مرز مهران خبر داد و بیان کرد: رانندگانی که در طرح جابجایی زائران اربعین حسینی مشغول خدمت هستند باید خود را در ستاد مستقر راهداری معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع