به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای از تلاش ناموفق اوکراین در حمله به یک ناو روسی خبر داد. در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: امروز ساعت ۵:۳۰ صبح (به وقت محلی)، نیروهای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای از تلاش ناموفق اوکراین در حمله به یک ناو روسی خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: امروز ساعت ۵:۳۰ صبح (به وقت محلی)، نیروهای مسلح اوکراین تلاش ناموفقی برای حمله به کشتی «ایوان خورس» متعلق به ناوگان دریای سیاه با استفاده از ۳ شناور تندرو بدون سرنشین انجام دادند.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در این باره اضافه کرد: این کشتی مأموریت‌های مربوط به تأمین ایمنی عملکرد خطوط لوله گاز تُرک استریم و بلو استریم در منطقه انحصاری اقتصادی جمهوری ترکیه را اجرا می‌کند.

مسکو در این بیانیه افزود: این حمله در ۱۴۰ کیلومتری شمال شرق بسفر انجام شد. این ناو روسی تمام شناورهای بدون سرنشین را با آتش سلاح‌های استاندارد خود منهدم کرد.

وزارت دفاع روسیه فیلمی را نیز از انهدام قایق‌های بدون سرنشین اوکراینی منتشر کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر