به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را با کسب ۳۲ امتیاز و حضور در رتبه دوم به پایان رساند که یحیی گل محمدی بارها بابت از دست دادن بازیکنان کلیدی خود نظیر احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو اظهار گلایه کرد. سرمربی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را با کسب ۳۲ امتیاز و حضور در رتبه دوم به پایان رساند که یحیی گل محمدی بارها بابت از دست دادن بازیکنان کلیدی خود نظیر احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو اظهار گلایه کرد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی از جدایی این بازیکنان ناراضی است که در نقل و انتقالات تابستانی مهره‌هایی همچون علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی، علی نعمتی و حامد پاکدل را جذب کرد و در ادامه نیز «منوچهر صفروف» و «وحدت هنانوف» را به لیست بازیکنان خود اضافه کرد تا بتوانند باز هم در کنار به پرسپولیس کمک کنند.

با این حال عملکرد بازیکنان تازه وارد پرسپولیس نظر یحیی گل محمدی را جلب نکرد تا او چاره‌ای جز نیمکت نشین کردن اسدی و ابراهیمی نداشته باشد.

ادامه نیمکت نشینی اسدی در پرسپولیس سبب شد تا شایعه خروج این بازیکن گران قیمت از پرسپولیس مطرح شود اما او که با پیشنهاد فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان برای پیوستن در نیم فصل روبرو شده است تصمیم به ماندن در پرسپولیس تا تلاش خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی به کار گیرد.

اسدی قصد داشت با پیوستن به پرسپولیس دوباره در اردوهای تیم ملی ایران حاضر شود اما او با از دست دادن جایگاه خود در تفکرات فنی یحیی راهی طولانی در پیش دارد.

انتهای پیام/

منبع