ادموند اختر در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان و در خصوص برکناری آجرلو و حضور دوباره فتح الله زاده به عنوان مدیر جدید باشگاه استقلال گفت: تغییراتی که در استقلال صورت گرفت عجیب بود. به یکباره سردار آجورلو بر کنار و فتح الله زاده جانشین او شد. البته مشخص بود که این انتخاب از […]

ادموند اختر در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان و در خصوص برکناری آجرلو و حضور دوباره فتح الله زاده به عنوان مدیر جدید باشگاه استقلال گفت: تغییراتی که در استقلال صورت گرفت عجیب بود. به یکباره سردار آجورلو بر کنار و فتح الله زاده جانشین او شد. البته مشخص بود که این انتخاب از چند روز پیش صورت گرفته و همه مسئولان در جریان این اتفاق بودند اما در مجموع حضور یک سال و نیم سردار آجورلو در استقلال مثبت بود و او توانست با آبی پوشان به قهرمانی برسد. فتح الله زاده هم سال‌ها در استقلال حضور داشته است. او می‌داند وظیفه سنگینی برعهده دارد و حالا هواداران انتظار دارند که در دوران مدیریت او هم آبی‌ها به قهرمانی برسند.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: مدیرعامل جدید تجربه زیادی دارد و به خوبی استقلال را می‌شناسند اما باید نکاتی را مد نظر قرار دهد تا بتواند موفق باشد. فتح الله زاده باید تمام تمرکز خود را بر روی استقلال بگذارد. کمتر مصاحبه کند، مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. حاشیه‌ها را از استقلال دور کند و کسانی را به خدمت بگیرد که هم مدیریت بدانند، هم استقلالی باشند و هم بتوانند برای باشگاه مفید واقع شوند.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم به تهران می‌آید که پیروزی‌های خود را ادامه دهد. آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند و بازیکنان این تیم انگیزه‌های زیادی دارند تا بتوانند مقابل استقلال به پیروزی دست پیدا کنند. رحمتی شناخت خوبی از آبی پوشان دارد. او سال‌ها کاپیتان استقلال بوده و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. رحمتی به دنبال این است که خود را به همه اثبات کند و مطمئناً با آنالیزی که از استقلال داشته تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیمش بتواند به برد در این دیدار دست پیدا کند.

ادموند در مورد شرایط استقلال افزود: آبی‌ها در بازی قبل مقابل ذوب آهن به پیروزی دست پیدا کردند. در این دیدار هم ساپینتو کنار زمین نخواهد بود و باید دوباره از روی سکوها تیمش را زیر نظر داشته باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال هم امتیاز هستند آبی پوشان باید فقط به برد فکر کنند. ساپینتو می‌داند روز سختی برابر آلومینیوم خواهد داشت. بنابراین بهترین‌ها را به زمین خواهد فرستاد تا بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا یک روز زودتر بازی کردن پرسپولیس به نفع آبی پوشان خواهد بود یا خیر گفت: این یک روز مانند شمشیر دو لبه است. هم می‌تواند کمک کند و هم می‌تواند به ضرر باشد. استقلال باید تمرکزش را بر روی پیروزی بگذارد. با توجه به اینکه نتیجه بازی پرسپولیس مشخص می‌شود تا حدودی برای استقلال استرس بوجود می‌آورد. بنابراین نیاز است که کادر فنی، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی هم آماده این دیدار کند تا هر نتیجه‌ای که در دیدار پرسپولیس و ملوان رقم خورد نتواند تمرکز استقلال را بر هم بزند.

انتهای پیام/

منبع