به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، طبیب امینی بعد از ظهر شنبه در نشست اصحاب رسانه و فعالین مجازی در نمین در ارتباط با مکان طرح مسکن ملی اظهار کرد: مردم نگران نباشند زمین مناسب انتخاب شده و کارهای اداری در حال انجام است به زودی کار شروع خواهد شد. وی تصریح کرد: مشکلات مسکن […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، طبیب امینی بعد از ظهر شنبه در نشست اصحاب رسانه و فعالین مجازی در نمین در ارتباط با مکان طرح مسکن ملی اظهار کرد: مردم نگران نباشند زمین مناسب انتخاب شده و کارهای اداری در حال انجام است به زودی کار شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکلات مسکن پايگاه خبري تحليلي آذرمغان را از نزدیک دیده‌ام اداره راه و شهرسازی و شهرداری نمین به توافق لازم رسیده‌اند تا هفته آینده مدیریت شهرک را شهرداری به عهده خواهد گرفت.

فرماندار نمین با اشاره به مشکلات نان در سطح شهرستان گفت: به طور مداوم در حال بازرسی هستیم تا مردم در تهیه نان سالم مشکلی نداشته باشند.

امینی با اشاره به اینکه باید اصحاب رسانه و قلم خبرهای فرمانداری را از روابط عمومی فرمانداری پیگیر بوده و از انتشار اخبار غیر موثق دوری کنند، افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهیم مردم را از فعالیت‌های مسئولین شهرستان مطلع کنند تا مردم نسبت به مملکت و نظام ناامید نشوند.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت شهرستان از مسئولان بومی و جوان استفاده خواهیم کرد گفت: مسئولانی که انتخاب خواهند شد باید در شهرستان ساکن و در شرایط بحرانی در اسرع وقت در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/

منبع