محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خو پیرو اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ در کشور بیان کرد: اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ به خوبی در کشور اجرایی نمی شود. وی بیان کرد: این سیاست ها و قوانین مسیر طبیعی خود را در مدت زمان سپری شده […]

محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خو پیرو اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ در کشور بیان کرد: اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ به خوبی در کشور اجرایی نمی شود.

وی بیان کرد: این سیاست ها و قوانین مسیر طبیعی خود را در مدت زمان سپری شده طی کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این حال اکثریت واگذاری های صورت گرفته در این مدت هم براساس قانون بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این حال اگر نقص و مشکلی در کار بوده مربوط به قوانین لازم در این بخش بوده که در صورت صحت،این موارد باید اصلاح شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در عین حال روند اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ روند طبیعی داشته و به جز موارد مربوط به تیم های فوتبال،کم و بیش موارد انجام شده است.

وی درباره چرایی عدم اجرای خصوصی سازی در زمینه تیم های فوتبال بیان کرد: به طور مرتب هرساله در زمینه خصوصی سازی تیم های فوتبال مواردی درقالب بوجه مطرح می شود و تاکید می شود که دادن اعتبارات دولتی به این بخش ممنوع است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه دادن اعتبارات دولتی به تیم های فوتبال ممنوع است اما هر ساله در بودجه سالیانه برای آن ردیف تعیین می کنیم. البته برای این ردیف ها هم به دلیل اینکه مغایر با برنامه است، دو سوم رای را اخذ نمی کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین یک به هم ریختگی های بدین نحوه در زمینه خصوصی سازی تیم های فوتبال وجود دارد و اخیرا هم به صورت مرتبط مسئولین می گویند که خصوصی سازی تیم های فوتبال در حال نهایی شدن و واگذاری است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار