حامد اکبری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان مبل در کشور اظهار کرد: متاسفانه قیمت اجناس به صورت لحظه ای در حال گران شدن است و ثباتی در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان نیست. وی تصریح کرد: بعد از فروش مبلمان تولیدی، مجبور هستیم مبلغی را هم برای خرید مواد […]

حامد اکبری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان مبل در کشور اظهار کرد: متاسفانه قیمت اجناس به صورت لحظه ای در حال گران شدن است و ثباتی در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان نیست.

وی تصریح کرد: بعد از فروش مبلمان تولیدی، مجبور هستیم مبلغی را هم برای خرید مواد اولیه برای تولید محصول جدید، اضافه هزینه کنیم.

فعال صنعت مبلمان با بیان اینکه متاسفانه نظارتی بر پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان مبل نیست اظهار کرد: با افزایش قیمت دلار طبیعتا قیمت اجناس هم گران می شود اما اینکه چرا با پایین آمدن دلار بازهم قیمت اجناس گران می شود، جای سوال دارد.

اکبری اظهار کرد: برای تولید مبلمان تقریبا ۷۰ نوع متریال استفاده می شود که ما هر روز شاهد گران شدن هر یک از این متریال ها هستیم.

وی با بیان اینکه عمده صادرات ما به کشور عراق است گفت: با توجه به تفاوت ارزش ریال و دلار، خرید مبلمان از ایران برای عراقی ها، صرفه اقتصادی دارد این در حالی است که همشهریان و هموطنان ما توان خرید مبل را ندارند و این موضوع برای من تولیدکننده نیز، ناراحت کنده است.

این تولیدکننده اظهار کرد: ما در گذشته ماهانه بالغ بر ۳۰ دست مبلمان برای جهیزیه عروس و داماد درخواستی داشتیم اما در شرایط فعلی درخواستی ها به یک عدد رسیده است.

اکبری با بیان اینکه کمبود نقدینگی باعث تعطیلی بسیاری از کارخانه های مبل سازی در کشور شده است اظهار کرد: متاسفانه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان مبل دست افراد معدودی است و این افراد با دپو محصولات باعث گرانی می شوند.

انتهای پیام/

منبع