استاندار اردبیل از تعطیلی آب‌های گرم معدنی سرعین خبر داد و گفت: این شرایط تا کاهش آمار مبتلایان به کرونا و بازگشت وضعیت بیماری به پایدار ادامه خواهد داشت.

به گزارش آذرمغان، اکبر بهنام‌جو در حاشیه جلسه قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان سرعین با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شهرهای استان قرمز یا نارنجی است محدودیت‌های کرونایی نیز مطابق با دستورالعمل ستاد کرونای استانی تا پایداری وضعیت بیماری کرونا در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در وضعیت نارنجی، آب درمانی‌ها می‌توانند بازگشایی شوند، ولی به جهت اینکه اگر باز باشند، می‌توانند جاذبه‌ای برای حضور گردشگر بوده و موجب ازدحام جمعیت شوند، تعطیل هستند که بعد از رسیدن به وضعیت زرد و آبی با رعایت پروتکل‌ها فعال می‌شوند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با همکاری مردم و اقدامات مسؤولان شهرستان سرعین، وضعیت این شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر یافته است.

این مسئول بیان کرد: کارهایی که مطابق برنامه‌ریزی‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و با همکاری مردم قطعاً از نارنجی به زرد را نیز خواهیم داشت.

بهنام جو میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات سرعین را بالای ۹۵ درصد اعلام کرد و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر پایین بوده که تلاش می‌شود به ۸۵ درصد برسد.

انتهای پیام/