به گزارش آذرمغان به نقل از مهر، به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی، الشرطه و الدحیل همگروه است و بازی‌های این گروه از آخرین ساعات پنجشنبه ۲۶ فروردین آغاز می‌شود. برگزار کننده بازی‌های گروه سوم در تصمیمی عجیب محل برگزاری بازی استقلال و الاهلی را […]

به گزارش آذرمغان به نقل از مهر، به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی، الشرطه و الدحیل همگروه است و بازی‌های این گروه از آخرین ساعات پنجشنبه ۲۶ فروردین آغاز می‌شود.
برگزار کننده بازی‌های گروه سوم در تصمیمی عجیب محل برگزاری بازی استقلال و الاهلی را زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله که ورزشگاه خانگی الاهلی است اعلام کردند که این تصمیم باعث تعجب استقلالی‌ها شد.
خبرنگار مهر در این خصوص کسب اطلاع کرد بعد از رایزنی‌های ابتدایی که شب گذشته برخی از استقلالی‌ها با مقاماتی از AFC داشتند، در تلاش هستند تا در صورت امکان محل بازی را تغییر داده و این بازی در زمین شماره یک این ورزشگاه برگزار شود. زمان آغاز بازی دو تیم ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۷ فروردین است.

انتهای پیام/

منبع