به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرزاد قلندری عصر سه‌شنبه در نشست شورای مسکن در اردبیل اظهار کرد: متأسفانه برخی از تعاونی‌ها به دلایل مختلف در روند احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن تأخیر و تعلل نابجایی را به وجود آوردند که از ادامه کار کنار گذاشته و قراردادشان لغو می‌شود. وی تصریح کرد: باید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرزاد قلندری عصر سه‌شنبه در نشست شورای مسکن در اردبیل اظهار کرد: متأسفانه برخی از تعاونی‌ها به دلایل مختلف در روند احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن تأخیر و تعلل نابجایی را به وجود آوردند که از ادامه کار کنار گذاشته و قراردادشان لغو می‌شود.

وی تصریح کرد: باید در کمترین زمان طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان با آورده متقاضیان احداث، تکمیل و تحویل آنها داده شود که در این فرآیند تأخیر و تعلل قابل قبول نخواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با همکاری بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر تولید طرح اقدام ملی مسکن در حال اقدام است که در سه شهرستان مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد احداث پروژه‌ها شروع شده و در مابقی شهرها نیز با تکمیل داوطلبان و ثبت‌نام‌کنندگان این کار آغاز می‌شود.

قلندری به واگذاری زمین رایگان برای احداث این واحدها از سوی راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: در اقدامی شایسته اداره کل راه و شهرسازی استان با هدف کاهش هزینه افراد فاقد سرپناه و مسکن سعی کرده تا زمین رایگان برای اجرای این طرح تأمین کند که در اردبیل و سایر شهرها واگذاری‌ها انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و ۵۳۴ متقاضی با پرداخت وجه اولیه و تحویل مدارک و نام‌نویسی نهایی اراده خود را بر ساخت و دریافت این واحدها گذاشته‌اند که امیدواریم راه و شهرسازی استان و پیمانکاران در کمترین زمان این واحدها را تکمیل و به متقاضیان واگذار کنند.

قلندری اضافه کرد: بانک مسکن نیز قرار شده تا تسهیلات مورد نظر را در موعد مقرر پرداخت کند تا اجرای این پروژه‌ها با سرعت عمل بیشتری به انجام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: در چهار نقطه شهر اردبیل احداث طرح اقدام ملی مسکن با تدارک زیرساخت‌های لازم در حال انجام است که در صورت همراهی ثبت‌نام‌کنندگان بخشی از این واحدها در سال جاری می‌تواند تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/

منبع