به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تعامل میان میراث فرهنگی و شهرداری برای برگزاری هر چه بهتر «رویداد ۲۰۲۳» در اردبیل لازم و ضروری است. وی با بیان اینکه در این راستا شهر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تعامل میان میراث فرهنگی و شهرداری برای برگزاری هر چه بهتر «رویداد ۲۰۲۳» در اردبیل لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در این راستا شهر اردبیل باید حال و هوای شروع رویداد را به خود بگیرد، گفت: با شروع رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و با توجه به اینکه در این رویداد شهر اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تعیین شده است باید تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی‌ها در سطح شهر انجام شوند که در این مورد به همراهی شهرداری نیاز داریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل خاطر نشان کرد: همچنین رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مناسبی است تا اقدامات زیرساختی و عمرانی خوبی در شهر اردبیل اتفاق بیافتد.

محمدی ادیب همچنین به برگزاری ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران همزمان با آغاز رویداد اردبیل ۲۰۲۳ اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های استان به کشورهای عضو اکو است که این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد و ما با جدیت پیگیر حضور در این نمایشگاه هستیم.

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز در این جلسه به همراهی همه جانبه مجموعه شهرداری در برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تاکید کرد و گفت: اهمیت این رویداد بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و فرصتی است که ظرفیت‌های شهر را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم و در این راستا مجموعه شهرداری برنامه‌های مختلفی تدوین و پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر