نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضور و تعالی سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را وامدار حضور قدرتمندانه فرماندهان بافکر دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه فرمانده و جانشین جدید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با خدمات بی‌وقفه و بی‌منت فرمانده سابق سپاه حضرت عباس (ع) استان اشاره و اظهار کرد: سردار بابازاده هیبت سپاه را در طول این سال‌ها به خوبی حفظ کرد و این بسیار مهم است که فرماندهان باید این شاخصه را حفظ کنند.

وی افزود: تعالی، درخشش و حضور در خط مقدم سپاه مدیون، مرهون و وامدار حضور قدرتمندانه فرماندهانی است که با فکر و اندیشه خدمت در این مسیر حاضر شده و با مقصود آسایش خلق خدا و رضایت باری تعالی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر چه نقش سپاه در امنیت و پیشرفت و خنثی کردن دشمنی‌ها بسیار مهم است اما باید دقت داشت که سپاه صرفاً نظامی نیست و در مقاطع مختلف علمی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی نیز به خوبی ظاهر شده و در این مسیر پیشقدم است.

آیت‌الله عاملی به نمونه‌ای از پیشرفت‌های سپاه اشاره کرد و گفت: پالایشگاه‌های جنوب کشور، شاهکار انرژی در کشور است که به قدرت سپاه تحقق یافته چرا که سپاه همواره در صنایع دفاعی و حضور در عرصه‌های بین المللی نقشی مقتدرانه ایفا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت سپاه در مقابله با داعش اشاره و اذعان کرد: خطر داعش در سوریه را سپاه خنثی و از سقوط لبنان و سوریه و عراق جلوگیری کرد که شهدای مدافع حرم در برابر این خطر جهانی به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی به خوبی ایفای نقش داشتند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: سپاه در این مسیر هرگز تنها نبوده و ارتش با اقتدار در کنار نیروهای نظامی در مأموریت خود حاضر هستند و احساس غرور می‌کنیم که در کنار این بازوهای امنیتی، دفاعی نیروی انتظامی نیز در ایجاد آرامش عمومی در کشور ایفای نقش می‌کنند.

وی حفظ عزت و اقتدار سپاه پاسداران را جز واجبات دانست و گفت: با همین روحیه جهادی و خدمتگزاری عزت سپاه را ان شاءالله حفظ خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/