سید کاظم موسوی، در حاشیه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان نمین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر اینکه سهمیه دانشگاه فرهنگیان باید بر اساس تعداد جمعیت هر شهرستان اختصاص یابد، اظهار کرد: این موضوع را برای دفاع از حقوق جوانان منطقه پیگیری خواهیم کرد. وی به مطالعه و برآورد هزینه طرح هادی […]

سید کاظم موسوی، در حاشیه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان نمین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر اینکه سهمیه دانشگاه فرهنگیان باید بر اساس تعداد جمعیت هر شهرستان اختصاص یابد، اظهار کرد: این موضوع را برای دفاع از حقوق جوانان منطقه پیگیری خواهیم کرد.

وی به مطالعه و برآورد هزینه طرح هادی روستای «عنبران علیا» تاکید و از اختصاص ۲ میلیارد تومان به فرهنگسرای عنبران و ۲ میلیارد به حذف نقاط حادثه خیر روستاهای «پلازیر» و «سروآباد» خبر داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مردم روستاهای نمین گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی و مدیریت ریزگردهای روستای «آقبلاغ مصطفی خان» اختصاص یافت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از تحقق ۷ میلیارد تومان برای فاضلاب شهر نمین خبر داد و تصریح کرد: برای ادامه پروژه فاضلاب شهر نمین ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

موسوی از اختصاص ۷ میلیارد تومان برای احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهر آبی بیگلو و ۵ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه آب شرب این شهر خبر داد.

عضو مجمع نمایندگان اردبیل با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت برگشت اشیا موزه شهر نمین و استقرار نگهبان انجام شده است افزود: برای تمدید قرارداد سایت «فندوقلو» هماهنگی لازم با مسئولان استانی انجام گرفت.

وی همچنین از پیگیری ارتقا درجه شهرداری عنبران خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت توزیع برق جهت نصب ۳۰ عدد تیر برق برای شهر آبی بیگلو و تعدادی تیر برق برای شهر عنبران انجام گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان برای پروژه سد عنبران تحقق یافت است افزود: همچنین مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای انتقال آب نمین به عنبران اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

منبع