به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن باقری شامگاه دوشنبه در جلسه برگزاری هماهنگی آئین تشییع و خاکسپاری ۱۰ شهید گمنام در اردبیل اظهار کرد: فردا همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با سراسر کشور تشییع ۱۰ شهید گمنام در استان اردبیل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن باقری شامگاه دوشنبه در جلسه برگزاری هماهنگی آئین تشییع و خاکسپاری ۱۰ شهید گمنام در اردبیل اظهار کرد: فردا همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با سراسر کشور تشییع ۱۰ شهید گمنام در استان اردبیل انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت ۹ صبح و بعد از اقامه نماز میت در مصلی اردبیل پیکر پاک این شهدای گمنام از مصلی تا میدان شریعتی اردبیل تشییع و سپس به شهرها و روستاهای مختلف استان اعزام خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در دو روز گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با حضور پیکر شهدای گمنام در اردبیل برگزار شده و امشب نیز مراسم شبی با شهدا در مسجد مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

باقری بیان کرد: حضور این شهدا خیر و برکت برای استان اردبیل به همراه خواهد داشت و امیدواریم در بهترین شرایط تشییع پیکر این شهدای گمنام را همراه با برنامه‌های متنوع در پاسداشت جایگاه و مقام شهدای والامقام شاهد باشیم.

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر تشییع پیکر شهدای گمنام

رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح فردا در هسته مرکزی شهر و خیابان‌های منتهی به مصلی تا میدان شریعتی محدودیت‌های ترافیکی را اعمال می‌کنیم.

سیدحجت فتاحی خاطرنشان کرد: مسیرهای منتهی به مصلی از طرف بازار، امام حسین، پیرعبدالملک، ملت، شیخ صفی، خیابان ۱۵ خرداد، سه راه دانش، دانش ایستگاه سرعین به سمت میدان شریعتی و سایر کوچه فرعی منتهی به مصلی و شریعتی با محدودیت تردد خودروها و اعمال ترافیک روبرو می‌شوند تا مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای گمنام را شاهد باشیم.

وی افزود: تلاش پلیس بر این است تا به محض اتمام مراسم مسیرهای یاد شده را برای تردد خودروها باز کرده و امکان سهولت تردد در یوم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فراهم آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همزمان با حضور پیکر ۱۰ شهید گمنام در اردبیل در شهرهای گیوی، خلخال، نیر، نمین، اصلاندوز و پارس آباد برنامه‌های گرامیداشتی برگزار شد و حاضران با عزاداری و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در سرعین، شهرک مؤثر اردبیل، دانشگاه محقق و محله کاظم آباد نیز برنامه‌های گرامیداشت و یادواره شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد تا یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شود.

امروز و در حسینیه ثارالله نیز با حضور نیروهای مسلح مراسم قرائت زیارت عاشورا برگزار و محفل انس با قرآن و شبی با شهدا نیزز در مسجد مهدیه اردبیل برگزار می‌شود تا شاهد پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام در دفاع از این مرز و بوم باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر