جلسه مشترک سرپرست شهرداری و سازمان حمل و نقل همگانی شهر گرمی با نماینده تاکسیرانان و مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی برگزار شد.

به گزارش آذرمغان، نادر حیدری، سرپرست شهرداری اردبیل در این جلسه اظهار کرد: طبق صورتجلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ویروس، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ابلاغی ستاد مدیریت بیماری کرونا ویروس در حمل نقل همگانی توسط اکیپی متشکل از نهادهای ذی‌ربط تشکیل و به صورت مجدانه در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: تاکسیرانان توسط اتحادیه و نماینده تاکسیرانان توجیه شده و ملزم به رعایت کامل دستورالعمل ها شوند. و استفاده از ماسک توسط تاکسیرانان و مسافرین بصورت جدی کنترل شود.

 

 

حیدری خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، حداکثر تعداد مسافر برای تاکسی ها ۳ نفر (یک نفر صندلی جلو و دو نفر صندلی عقب ) می‌باشد در غیر این صورت تخلف تلقی شده و درصورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری گرمی گفت: اتحادیه تعاونی تاکسیرانی در اسرع وقت نسبت به تهیه پوشش پلاستیکی جدا کننده صندلی راننده اقدام نموده و در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه از همشهریان گرامی خواست جهت سلامتی خود و اطرافیانتان ضمن همکاری در اجرای این مصوبات، درصورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل همگانی (تاکسی‌ها) مراتب را به سازمان حمل و نقل همگانی شهر گرمی به شماره تماسهای ۳۲۶۲۳۵۳۶ و ۳۲۶۲۴۵۴۶ گزارش نمایند.

انتهای پیام/