به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شهرام محمدی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نیر با اشاره به تشدید نظارت بر بازار و قیمت‌ها اظهار کرد: اصناف و بازاریان قیمت اجناس را بر روی کالاها درج کنند در غیر این صورت به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد. وی با اشاره به نقش اصناف و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شهرام محمدی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نیر با اشاره به تشدید نظارت بر بازار و قیمت‌ها اظهار کرد: اصناف و بازاریان قیمت اجناس را بر روی کالاها درج کنند در غیر این صورت به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در حفظ آرامش بازار با اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها افزود: طرح اصلاح نظام یارانه‌ها با نظارت شدید بر بازار در شهرستان نیر با قوت اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر به تشکیل پنجره واحد برای کمک به سرمایه گذاران در شهرستان اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک کلنگ احداث شهرک دامپروری که اولین شهرک در شمال غرب کشور است به زمین زده خواهد شد و برای اجرای این پروژه بزرگ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

محمدی بیان کرد: شهرک دامپروری شستا در شهرستان نیر با اختصاص زمینی به مساحت ۱۵ هکتار به زودی اجرایی می‌شود

در ادامه جلسه هوشیار دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل هم با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد خواستار کمک برای بازسازی عتبات عالیات شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در پایان مهدی پورجم به عنوان معاون فرماندار نیر منصوب شد و از سرهنگ عبادی فرمانده انتظامی شهرستان، حمیدی رئیس اداره برق شهرستان و پارسانیا کارمند نمونه فرمانداری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع