به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان طیب امینی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بهداشت محیط شهرستان اظهار کرد: در راستای افزایش سطح نظارت‌ها با هدف حفظ ایمنی سلامت گردشگران نوروزی تیم‌های نظارتی کارشناسان بهداشت محیط بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد. وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت به مراکز تهیه و توزیع، اماکن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان طیب امینی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بهداشت محیط شهرستان اظهار کرد: در راستای افزایش سطح نظارت‌ها با هدف حفظ ایمنی سلامت گردشگران نوروزی تیم‌های نظارتی کارشناسان بهداشت محیط بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت به مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی، سامانه‌های آب رسانی و تمامی مکان‌هایی که گردشگران برای دریافت خدمت مراجعت خواهند کرد مورد پایش قرار خواهند داد.

امینی به برخورد صحیح با گردشگران اشاره و افزود: متولیان مجموعه‌های فرهنگی، عمومی و گردشگری برای استقبال و راهنمایی گردشگران از افراد برجسته و دارای روابط عمومی بالا استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بهداشت محیط موضوع بسیار مهمی است اظهار کرد: شهرداری‌های شهرستان و دهیاری‌ها، مساجد و اماکن عمومی را ساماندهی کرده و بازدیدهای میدانی را در ایام نوروز افزایش دهند.

انتهای پیام/

منبع