فرماندار اردبیل گفت: تاکنون ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان اردبیل به گروه‌های اولویت دار تزریق شده است و روند تزریق واکسن طی روزهای آینده در شهرستان شتاب می‌گیرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مسعود امامی یگانه در بازدید از اصناف و بازار اردبیل اظهار کرد: فعالیت رستوران‌ها، مراکز غذاخوری، اغذیه فروشی‌ها به صورت بیرون بر و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر است و فعالیت باشگاه‌ها و مراکز ورزشی در فضای بسته ممنوع بوده و در راستای حمایت از اصناف و بازاریان مقرر شد با اخذ تعهد و نظارت اتحادیه‌های مربوطه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وی گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج از اردبیل با پلاک بومی ممنوع بوده و برابر مقررات اعمال قانون می‌شود.

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت بر اماکن عمومی خبرداد و افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خدمات دهی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در همه اماکن عمومی و پرتردد مبنای کار باشد.

وی بیان کرد: تاکنون ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان اردبیل به گروه‌های اولویت دار تزریق شده است و روند تزریق واکسن طی روزهای آینده در شهرستان شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام/