معاون استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در اردبیل بدون محدودیت پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای شمالغرب اردبیل؛ بهمن حسین‌زاده ظهر امروز در بازدید از چند پروژه تولیدی و گردشگری اردبیل اظهار داشت: اهمیت به پروژه‌های گردشگری در استان اردبیل با توجه به قابلیتهای استان یک امر لازم و ضروری است که در این زمینه برنامه ریزیهای لازم انجام ‌و بسترهای مناسبی تشکیل یافته است.

وی با اشاره به این که تسهیلات اشتغال پایدار با هدف توسعه بخش گردشگری در دستور کار قرار گرفته است گفت: به همین منظور از سرمایه گذاران بخش خصوصی به شکل ویژه و اساسی حمایت می‌شود تا بتوانیم در امر توسعه بخش گردشگری در استان به تمامی اهداف خود در تحقق شعار سال گام برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در اردبیل بدون محدودیت پرداخت می‌شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی به سرمایه‌گذاری پرداخته و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: در سالی که مزین به نام حمایت از کالای ایرانی است باید زمینه و بسترهای لازم نیز به شکل همه جانبه و مناسب فراهم شود تا بتوانیم در مقابل مشکلات اقتصادی و تحریم ها خود را واکسینه کرده و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم که این امر مستلزم حمایت همه جانبه مردم و مسئولان است.

حسین زاده تصریح کرد: تنها راه اساسی برای نجات از مشکلات اقتصادی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در این زمینه تاکنون بسترهای مناسبی ایجاد شده و توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم که تمامی این موارد منوط به حمایت و تعاملات دستگاه های مربوطه و مدیران اجرایی است.

وی اظهار کرد: سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی در امر سرمایه‌گذاری یک مانع و معضل بزرگ محسوب می شود که در این زمینه بانک‌های عامل باید سعی کنند تا با افزایش رغبت و تشویق سرمایه گذاران زمینه مناسبی را برای توسعه اقتصادی در استان فراهم کرده و مشکلات و موانع را به حداقل برسانند.