به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در پی در گذشت آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه کران، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری جمعی از مسئولان استان و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت این شخصیت وارسته را تسلیت گفتند. اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه روحانیون و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در پی در گذشت آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه کران، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری جمعی از مسئولان استان و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت این شخصیت وارسته را تسلیت گفتند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه روحانیون و مردم ولایتمدار استان اردبیل تسلیت گفت؛ درگذشت نماینده ادوار حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فهیم استان مقدس اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران موجب تأسف شد.

این جانب با نهایت تأثر و تالم، ضایعه فقدان ایشان را به حضور رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیون، اهالی شریف استان و بازماندگان شأن، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته، علو درجات و برای داغ دیدگان، صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

در پیام حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز آمده است؛ ارتحال مجاهد انقلابی، دانشمند محقّق و گرانمایه، نماینده محترم مردم شریف استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عالم جلیل القدر حضرت آیت الله موسوی ننه کران (رضوان الله علیه) موجب تأثّر و تألّم گردید.

این فقیه وارسته و با اخلاص، عمر شریفشان را در اعتلا و ترویج فرهنگ و نشر علوم اسلامی و معارف اهل بیت علیهم السلام و در راستای خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران سپری نمودند. رحلت ملکوتی این عالم فرزانه، برای همه دوستداران و شاگردان وی سخت و دردناک خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مردم شریف استان و بیت مکرم آن عزیز سفر کرده، از درگاه پروردگار قادر متعال برای آن عالم ربانی رحمت و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با صدور پیامی درگذشت نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است؛ بار دیگر دست تقدیر حضرت حق گوهری کم نظیر از ساحت علم و دین را از ما گرفت تا در خزانه رحمت خویش پاسداری کند.

عالم جلیل القدر آیت الله میر فخرالدین موسوی ننه کران در سنگر مسئولیت پر خطیر خویش در مجلس خبرگان رهبری، با رفتار و منش علمی و عملی خویش جلوه‌های نورانی و خاموش ناشدنی از خود در خاطره‌ها باقی نهاد.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری مدظله عالی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

همچنین تعدادی از نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی درگذشت این شخصیت و چهره محبوب استان را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

منبع