به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته گرامی‌داشت بسیج دانش آموزی و سال‌روز شهادت شهید «حسین فهمیده» و روز نوجوان، از حضور پرشور دانش آموزان بسیجی منطقه در نماز جمعه این هفته قدردانی کرد. وی با یادآوری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته گرامی‌داشت بسیج دانش آموزی و سال‌روز شهادت شهید «حسین فهمیده» و روز نوجوان، از حضور پرشور دانش آموزان بسیجی منطقه در نماز جمعه این هفته قدردانی کرد.

وی با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های نوجوانان در زمان جنگ تحمیلی، از دانش آموزان بسیجی خواست تا با الگوگیری و اسوه قرار دادن نوجوانان شاخص و فداکار در زندگی خود، از برکات این امر مهم در طول حیات خود بهره مند شوند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۷ ربیع الاول گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «هر مصوبه، لایحه و تصمیم دولت باید پیوست عدالت داشته باشد» و بر این اساس تمام مسئولان نظام باید از این امر رهبر مسلمین جهان تبعیت کنند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه خطاب به مسئولان تصریح کرد: تنها چاره برون رفت کشور از وضعیت موجود در حکمرانی اسلامی، عدالت محوری در همه عرصه‌ها است.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن قدردانی از سفر آیت الله رئیسی و هیئت وزرا به مناطق مختلف استان اردبیل، خواستار رسیدگی سریع و جدی دولت و مسئولین به مطالبات مردم این خطه محروم مرزی شد.

حجت الاسلام عزیزی در پایان با برشمردن مسائل و مشکلات مختلف شهرستان مرزی بیله سوار، تحقق مصوبات جلسه اخیر شورای اداری استان که با حضور آیت الله رئیسی و اعضای هیئت دولت برگزار شد را خواست و تنها مطالبه به حق و قانونی مردم این منطقه را تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار دانست.

انتهای پیام/

منبع