به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسن ممتحن عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: در یک سال اخیر و در دولت سیزدهم خدمت به ایثارگران در دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تلاشی مضاعف و بی‌وقفه در حال انجام است و ما […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسن ممتحن عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: در یک سال اخیر و در دولت سیزدهم خدمت به ایثارگران در دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تلاشی مضاعف و بی‌وقفه در حال انجام است و ما سعی کردیم تا آخرین نسخه از شرح وظایف حوزه ایثارگران را که به تصویب معاونت ریاست جمهوری در امور استخدامی رسیده، در ۱۴ بند به استان‌ها ابلاغ کنیم.

وی تصریح کرد: این ۱۴ بند رویکرد ما در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران خواهد بود و قطعاً همه استان‌ها موظف هستند عملکرد سالانه خود را در تحقق ۱۴ بند سیاست‌های حمایتی از ایثارگران به دقت گزارش کنند.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از ایجاد تحول در نظام اداری با نگاه توجه و حمایت بیشتر از ایثارگران در دولت سیزدهم یادآور شد و گفت: دولت و مجلس اراده خوبی را در پشتیبانی‌های لازم اداری، اجرایی و استخدامی انجام داده و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر نیز به سرعت انجام شده است.

ممتحن افزود: اولویت اصلی ما در وزارت صمت و سازمان‌های استانی رسیدگی سریع و بی‌وقفه در مسیر حل مشکلات جامعه ایثارگران است تا توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در گذشته برخی اهمال‌کاری‌ها را در این حوزه شاهد بودیم اما مصمم هستیم با رفع ایرادات و نواقص، بیش از گذشته در خدمت جامعه ایثارگر باشیم.

ممتحن از ارتقای جایگاه حوزه ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک سال اخیر خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته جایگاه ما در بین وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و نهادها ۲۷ کشوری بوده که در یک سال اخیر با تلاش بی‌وقف این جایگاه را به رتبه پنجم ارتقا داده‌ایم.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران بیان کرد: ما آمادگی داریم تا با دریافت راهکارها بیش از گذشته در خدمت جامعه ایثارگران باشیم تا مشکلات و موانع پیش رو در این حوزه برطرف شود.

در این مراسم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز جامعه ایثارگران را جامعه آزاده و از خود گذشته در احیای ارزش‌های نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در هدف‌گذاری جدید خود سعی می‌کند تا پشتیبانی‌های لازم را از جامعه ایثارگران، خانواده‌های شهدا و فرزندان آنها انجام دهد.

علی رسولیان تصریح کرد: برای کاهش دغدغه‌های کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار است امکانات رفاهی بیشتر با افزایش حقوق مورد توجه قرار گیرد که انتظار می‌رود با پیگیری وزیر صنعت، معدن و تجارت این وعده‌ها هر چه سریع‌تر به تحقق نزدیک شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم از چند ایثارگر نمونه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع