به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «رابرت مالی» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در سخنانش اذعان کرده است که ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس، اقدامی بود که امنیت آمریکا را به به شدت تحت تأثیر قرار داد. به گفته رابرت مالی، این ترور باعث […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «رابرت مالی» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در سخنانش اذعان کرده است که ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس، اقدامی بود که امنیت آمریکا را به به شدت تحت تأثیر قرار داد.

به گفته رابرت مالی، این ترور باعث شد تا امنیت ایالات متحده آمریکا به پایین‌ترین سطح کاهش یابد.

ماه میلادی گذشته هم رابرت مالی در گفتگو با مجری شبکه ام اس ان بی سی گفته بود که ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر مشکلات آمریکا در منطقه افزوده است.

او همچنین گفته بود: «سیاستمداران آمریکا با حذف سردار سلیمانی مخالفتی نداشتند، اما این اقدام (حذف) به امن‌تر شدن آمریکا و کاستن از تنش‌ها کمکی نکرده است».

مالی در پاسخ به این پرسش که آیا مردم ایران حق دارند از ترور سردار سلیمانی بنا به دلایل صرفاً سیاسی در داخل آمریکا خشمگین باشند، تأکید کرد: «سیاست دولت پیشین آمریکا برای امن‌تر کردن کشور از طریق پیشبرد کارزار فشار حداکثری و ترور سردار سلیمانی، راه به جایی نبرده است».

انتهای پیام/

منبع