به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که رقابت تنگاتنگ پرسپولیس با استقلال تهران در بالای جدول به حساسیت بازی‌های این دو تیم افزوده است. استقلال تهران با گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند تا با وجود […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که رقابت تنگاتنگ پرسپولیس با استقلال تهران در بالای جدول به حساسیت بازی‌های این دو تیم افزوده است.

استقلال تهران با گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند تا با وجود سه امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس دیدار سختی را با شاگردان امیر قلعه نویی داشته باشد. پرسپولیس نیز در آبادان به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان در صنعت نفت می‌رود تا بتواند فاصله خود با آبی پوشان پایتخت را کمتر کند.

یحیی گل محمدی با وجود حساسیت بالای بازی تیمش مقابل نفت آبادان روال خود برای ایجاد نظم و انضباط در رختکن پرسپولیس را پیاده کرد.

گل محمدی که در ابتدای فصل با واکنش منفی علیرضا ابراهیمی بابت عدم حضور در ترکیب تیمش روبرو شد تصمیم به اخراج او گرفت اما وساطت دستیارانش باعث شد تا ابراهیمی به تمرینات تیم باز گردد ولی کمترین تعداد دقایق بازی را برای سرخپوشان در کارنامه خود ثبت کند.

تنبیه مدافعان پرتوقع پرسپولیس توسط یحیی گل محمدی

گل محمدی که نمی‌خواست به هیچ بازیکنی بابت حضور در ترکیب ثابت باج بدهد همین روند را پس از اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز ادامه داد.

فرشاد فرجی که به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده بود پس از بازگشت به جمع سرخپوشان نتوانست جایگاه ثابت خود را حفظ کند تا در دو بازی طعم نیمکت نشینی را تجربه کند. همین موضوع حاشیه‌هایی درباره نارضایتی او از شرایط موجود به وجود آورد اما گل محمدی نه تنها به فرجی فرصت ابراز نظر نداد بلکه او را از لیست ۱۸ نفره تیمش مقابل مس رفسنجان خط زد تا مدافع ملی پوش پرسپولیس حساب کار دستش آید.

فرجی با اطلاع از نظم سرمربی تیم از هرگونه اعتراض دست برداشت تا بتواند برای بازی امروز با نفت، سوار هواپیمای پرسپولیس شده و این تیم را در اردوی آبادان همراهی کند اما به نظر می رسد در ادامه برخوردی که از قبل وجود داشت در دیدار با صنعت نفت هم او شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. 

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع