سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، ضمن تداوم هوای سرد در استان، آسمان ابری و مه آلود خواهد بود. وی پایداری هوای […]

سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، ضمن تداوم هوای سرد در استان، آسمان ابری و مه آلود خواهد بود.

وی پایداری هوای سرد در استان را در مناطق شمالی و مرکزی استان اعلام کرد و افزود: انتظار می‌رود طی امشب در بخش‌هایی از مناطق شمالی و نوار شرقی استان بارش خفیف باران رخ دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش میزان ابرناکی از بعد از ظهر فردا خبر داد و گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه ضمن تداوم وزش باد جنوبی، دمای هوا به طور نسبی افزایش یافته و آسمان استان غالباً صاف خواهد بود.

محمدی به ورود سامانه جدید بارشی به استان از بعدازظهر جمعه نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت ضمن افزایش سرعت وزش باد آسمان استان به تدریج ابری شده و شاهد بارش در بیش‌تر نقاط استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارشی از عصر جمعه تا عصر شنبه بوده و در این مدت بارش باران و برف در مناطقی از استان به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان و جنوب استان احتمال می‌رود.

انتهای پیام/

منبع