رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان، از اجرای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا ، به عنوان اصلی ترین برنامه های بهداشتی امام زادگان،اماکن و بقاع متبرکه مغان نام برد.

به گزارش آذرمغان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان، از اجرای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، به عنوان اصلی ترین برنامه های بهداشتی امام زادگان،اماکن و بقاع متبرکه مغان نام برد.

حجت الاسلام جواد میرزایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان با اشاره به فعالیت های بهداشتی انجام شده در سطح اماکن و بقاع متبرکه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری و حفظ سلامت شهروندان، زائران و مسافران، اماکن و بقاع متبرکه مغان با همکاری ادارات و نهادهای ذی ربط و به همت بسیجیان، خدام و هیئت امنا ضدعفونی گردیده است.

وی افزود: طبق دستورالعمل های رسمی دریافتی از ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم، تجمعات، همایش ها، و زیارت در اماکن و بقاع متبرکه مغان محدود گردیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گفت: با همکاری شبکه بهداشت، از طریق تبلیغات محیطی در بقاع متبرکه برای آگاهی بخشی عمومی در راستای کاهش و جلوگیری از شیوع و انتشار بیماری کرونا استفاده می شود.