به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بارش برف و کولاک شدید، بسیج و سپاه استان با تمام وجود در خدمت مردم هست و در برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی از تمام نیروی انسانی و تجهیزاتی خود استفاده کردند. وی بیان کرد: […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بارش برف و کولاک شدید، بسیج و سپاه استان با تمام وجود در خدمت مردم هست و در برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی از تمام نیروی انسانی و تجهیزاتی خود استفاده کردند.

وی بیان کرد: در راستای تسریع در روند بازگشایی راه‌های روستایی، چهار دستگاه از ماشین آلات سنگین سپاه در شهرستان‌های گرمی و انگوت برای بازگشایی راه‌های روستایی بسیج شد.

تداوم خدمت رسانی سپاه و بسیج اردبیل به مردم گرفتار در برف

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در برخی روستاها بسته‌های معیشتی نیز در اختیار روستاییان قرار گرفت، افزود: از روزهای اول بارش برف تاکنون ۲۰۰ هزار قرص نان لواش و ۱۲ هزار بطری آب معدنی در بین روستاییان درگیر برف سنگین در شهرستان‌های گرمی، انگوت، بیله سوار و مشگین شهر توزیع شده است.

وی بیان کرد: برای تأمین آذوقه مورد نیاز علاوه بر نان و آب معدنی، بسته‌های معیشتی و خرما اهدایی مردم خیر استان در بین روستاییان گرفتار در برف توزیع شده است.

محمدی اصل افزود: اکیپ معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه در روستاهای شهرستان انگوت و اکیپ بسیج جامعه پزشکی در روستاهای بخش موران گرمی و بخش مرادلو مشگین شهر مستقر شده و به روستاییان خدمات درمانی ارائه کردند.

تداوم خدمت رسانی سپاه و بسیج اردبیل به مردم گرفتار در برف

وی گفت: برای تأمین آذوقه مورد نیاز دام در روستاهای خروسلو و مرادلو مقداری علوفه تأمین و در برخی روستاهای درگیر برف سنگین توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به همدلی مردم خیر استان در کمک به مردم مناطق درگیر برف، عنوان کرد: از اهالی مؤمن و خیر استان که در ارسال کمک‌های مردمی به مناطق درگیر برف و کولاک با نواحی مقاومت بسیج همکاری و مشارکت شایسته را داشتند، قدردانی می کنم‌.

انتهای پیام/

منبع