یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با تامین اعتبارات، زیرساخت‌های لازم در شهرک های صنعتی فراهم شده و زمینه های حضور سرمایه گذاران را در این مناطق و نواحی به وجود می آورد. وی با تاکید بر آغاز عملیات آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی دو اردبیل خاطرنشان کرد: در […]

یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با تامین اعتبارات، زیرساخت‌های لازم در شهرک های صنعتی فراهم شده و زمینه های حضور سرمایه گذاران را در این مناطق و نواحی به وجود می آورد.

وی با تاکید بر آغاز عملیات آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی دو اردبیل خاطرنشان کرد: در سال های اخیر، سرمایه گذاران زیادی در شهرک های صنعتی حضور یافتند که این موضوع سبب شده است تا اراضی آماده واگذاری در شهرک صنعتی ۲ اردبیل به اتمام رسد و آماده سازی اراضی بایر یکی از ضروریات توسعه صنعت استان باشد.  

عبداللهی با اشاره به برنامه های شرکت شهرک های صنعتی برای شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل تصریح کرد: استانداری اردبیل از تمامی ظرفیت های خود برای اجرای این پروژه عظیم استفاده خواهد کرد.  

وی همچنین به اجرای مودل دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی اردبیل اجرای این پروژه را با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی یادآور شد و بیان کرد: عملیات اجرایی فاز سوم با سرعت بسیار مناسبی در حال اجراست و تاکنون هزینه ای بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: این پروژه به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد که تلاش می کنیم از طرق مختلف، منابع مورد نیاز را تامین کنیم تا این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد.  

عبداللهی به بازدیدهای مکرر از واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: عملیات آماده سازی ۶۰ هکتار از فاز سوم شهرک صنعتی شماره دو اردبیل برای تامین زمین واحدهای کوچک با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال پیمان سپاری و در شرف عقد قرارداد است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه عظیم نیازمند تامین اعتبارات از محل منابع استانی و ملی است.

انتهای پیام/

منبع