ولی اسماعیلی در گفتگو با پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به آخرین نتایج لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس گفت: به دلیل عدم نتایج مطلوب، ما در قالب طرحی موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت را  در مجلسپیگیری خواهیم کرد. این نماینده مجلس تأکید کرد: این طرح به زودی جمع‌بندی شده و به صحن […]

ولی اسماعیلی در گفتگو با پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به آخرین نتایج لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس گفت: به دلیل عدم نتایج مطلوب، ما در قالب طرحی موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت را  در مجلسپیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: این طرح به زودی جمع‌بندی شده و به صحن علنی ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دولت از ارائه لایحه فوق امتناع کرد و ما در قالب طرحی ساماندهی استخدام کارکنان دولت را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امتناع دولت در زمینه لایحه فوق به معنای مخالفت با این موضوع هست؟ اظهار داشت: دولت هیچگاه نگفته که به طور کلی مخالف این لایحه است لذا دولت اذعان داشته که بستر و سامانه لازم برای این مسئله فراهم نیست و تا جایی که امکان دارد به اجرای این طرح کمک خواد کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: اگر دولت به این طرح اهتمام نداشته باشد ما ناگزیر کار خودمان را انجام خواهیم داد.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت منابع زیادی را طلب نمی‌کند
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این طرح منابع زیادی را طلب نمی‌کند لذا بحث ما این است که وقتی وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی در زمینه به کارگیری نیروی انسانی منابعی را از خزانه گرفته و به پیمانکار می دهد این فرآیند حذف شده و منابع بی‌واسطه به طرف قرارداد که همان کارمند دولت است ارائه شود و نه پیمانکار.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این مسئله به هیچ وجه بار مالی نخواهد داشت، تأکید کرد: بنابراین ما یک استدلال عقلی و منطقی نسبت به این مسئله داریم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع