امام جمعه گرمی گفت: فریب دشمن را خوردن، اموال عمومی و شخصی را به آتش کشیدن و ناهنجاری به وجود آوردن از نشانه‌های بی‌بصیرتی است.

حجت‌الاسلام یدالله صفری در دیدار با معاون سیاسی فرمانداری گرمی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و رؤسای ادارات شهرستان گرمی ضمن تشریح اهمیت بصیرت در بطن جامعه، افزود: اگر رهبرت علی (ع) باشد ولی مردم فاقد بصیرت باشند؛ امامت نه تنها کاری پیش نخواهد برد بلکه خودش در محراب عبادت به شهادت خواهد رسید.

به گفته وی فریب دشمن را خوردن، اموال عمومی و شخصی را به آتش کشیدن و ناهنجاری به وجود آوردن از نشانه‌های بی‌بصیرتی است.

امام جمعه گرمی مبارزه جدی و مستمر با مفسدان اقتصادی و بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه را از وظایف مهم مسئولین برشمرد.

سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی نیز در این دیدار حماسه ۹ دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند در کشور ناامنی ایجاد کنند؛ برنامه‌های هفته بصیرت پرشورتر از سال‌های قبل در شهرستان اجرا می‌شود.

وی «مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و عبور از فتنه‌ها» را شعار اصلی و محوری ۹ دی اعلام کرد و افزود: تجمع بسیجیان در این روز، برگزاری نشست‌های بصیرتی و پرسش و پاسخ، مسابقات ورزشی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بصیرت خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی ادامه داد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تجمع روز ۹ دی نشان از ولایت‌مداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

  • نویسنده : حامد صدیقی خبرنگار خبرگزاری مهر در گرمی